Tuesday, June 1, 2010

CELAKA KAU YAHUDI!!!

CELAKA KAU YAHUDI!!!

CELAKA LAGI KAU YAHUDI!!! SEMUA KAU NAK BUNUH!!!


KHAIBAR-KHAIBAR YA YAHUD!!!
JAISYUN MUHAMMAD SAUFA YAU'D!!!
TAKBIR!!!
ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!

JOM KITA ZAHIRKAN KEMARAHAN KITA PADA YAHUDI LAKNAKTULLAH...


BAKAR!!! SEMUA SEMANGAT JIHAD KITA TERUS MEMBARA...

SALAM JIHAD buat semua..

Alahmdulillah, tadi saya baru saja habis exam, kalau ikutkan hati nak buat entry tentang celaka yahudi ni semalam lagi, tapi semalam saya kena tumpukan kepada kitab tafsir yang akan exam hari ini. Jadi bila dah habis imtihan di kuliah, maka saya dengan ini mengambil kesempatan untuk menzahirkan kemarahan saya kepada yahudi laknatullah ini.

Begitu zalim bongkak dan sombongnya si yahudi laknatullah ni, yahudi telah membuat satu serangan kepada sebuah kapal yang dalam misi kemanusia ke Gaza. mereka tidak mempunyai apa-apa senjata api,tapi diserang oleh yahudi laknatullah dengan begitu tragis, sehingga syahid seramai 20 orang disaat entry ini ditulis dan mencederakan seramai puluhan aktivis. kemungkinan besar akan bertambah bilangan aktivis yang akan syahid. menakala aktivis yang lain pula di bawa kepenjara yahudi laknatullah. apa salah aktivis ini?

Iniliah satu gambaran yang Allah telah tunjukkan kepada kita semua tentang keadaan yahudi laknatullah sejak dari dahulu hingga sekarang. kalau dahulu yahudi laknatullah ini ingkar arahan Allah dan rasul, maka hari ini pun mereka tetap sama, tidak ada perubahan.

Marilah sama-sama kita lakukan solat hajat dan berdoa qunut nazilah kepada Allah moga semua aktivis yang dalam perjalan misi kemanusia itu selamat dan berjaya ke Gaza. apa yang mampu kita lakukan sekarang adalah banyakkan berdoa untuk keselamatan mereka dan rakyat palastin yang telah bertahu lama ditindas. semoga kita ambil perhatian tentang perkara ini, sebab kita semua yang beragama islam adalah bersaudara. saudara kita bukan hanya adik, abang, kakak, emak, ayah, pak sedara, mak sedara atuk nenek kaum kerabat terdekat sahaja. kita kena tahu bahawa semua ummat islam di dunia ini adalah saudara kita. jadi janganlah kita tidak pedulikan mereka oleh kerana mereka bangsa arab berada beribu batu jauhnya dengan negara kita, takan tetapi kita pedulikan mereka kerana mereka adalah saudara seislam dan seaqidah dengan kita yang sedang ditindas oleh musuh kita iaitu Yahudi laknatullah..

YA ALLAH,
ENGKAU SELAMATKANLAH
SAUDARA-SAUDARA SEAQIDAH KAMI YA ALLAH.
BANTULAH MEREKA YA ALLAH,
BERIKAN KEKUATAN KEPADA MEREKA UNTUK
MELAWAN YAHUDI YANG TELAH ENGKAU LAKT ITU YA ALLAH.
HANYA KEPADA ENGKAU SAHAJA AKU ERMOHON
DAN MENGHARAP YA ALLAH.

YA QAHAR, YA JABBAR, YA MUTTAQIN
YA ALLAH YA ALLAH YA ALLAH
HANCURKANLAH YAHUDI!!!
HANCURKAN AMARIKA!!!
HANCURAN SEMUA SUKUTU-KUTUNYA
YA ALLAH...

YA ALLAH,
GANJARILAH KEMENANGAN KEPADA SAURADAR KAMI,
JIKA KEMENANGAN BELUM TIBA LAGI,
MAKA GANJARILAH SYAHID KEATAS
SAUDARA KAMI DAN KAMI YA ALLAH.

HANYA KEPADA ENGKAU KAMU BERSERAH DAN MENGHARAP
YA RAHMAN,
YA RABBALALAMINNN...

No comments:

Post a Comment