Thursday, July 1, 2010

bercuti..



salam,

alhamdulillah, saya selamat mendarat di KLIA kul 9.30 pagi 29 jun 2010 dengan flait gulf air.

mintak maaf kepada kawan2 kerana tak sempat untuk bertemu sblm balik hari tu.. insyaAlllah ada masa kita jumpa lagi.

sepanjang permukiman saya di kampung sudah pasti banyak perkara yang perlu di bereskan, bermula dari keluarga hingga ke masyarakat.. semua menuntut supaya memenuhi tangungjawab, insyaAllah saya akan tunaikan tangungjawab selagi termampu dan sehabis baik...

insyaAllah ada masa saya akan update kan entry2 saya sepanjang program dan aktiviti sepanjang saya duk malaysia. mintak kalau ada sahabat2 yang ada kelapangan membantu saya nanti.
\
buat setakat ini ana hanya guna no celcom ini 010 4182686.

ok sehingga jumpa lagi...

salam..

No comments:

Post a Comment