Wednesday, July 15, 2009

bersama abang dan adik2 usrah di lata rek.





salam pertemuan buat semua sahabat2 yang dikasihi semua, alhamdulillah setelah sekian lama ana tidak berblog, baru sekarang Allah bagi kesempatan kepada saya untuk mengisi blog saya ini. pada kali ini saya ingin membawa sahabat2 melihat sedikit perkembangan saya di malaysia,

untuk gambar pertama dan kedua saya bersama ahli usrah di Lata Rek, aktiviti usrah saya pada kali ini adalah membawa misi yang besar disini,so untuk memjayakan misi yang besar ini, saya bawa ahli usrah kesini dahulu untuk mencari semnganat dan sedikit ketenangan. misi itu tak perlulah saya jelaskan disini kerana itu adalah misi usrah kami:)

gambar yang ke dua dan yang ketiga plak say bersama ngan hidangan pagi hari:) biasanya kalau pagi2 makan nasi kerabu,laksam,lepat pisang kuih,tapi hari ni lain plk jadinya, kebetulan kat tepi jalan saya tengok ada orang jual buah durian,rambutan dan manggis, apa lagi, saya pun turun la makan, buah durian,rambutan dan manggis habis banyak lah kami makan. rezeki kami murah pagi tu kerana makan banyak pun sedikit je yang pakcik penjual tu ambik duit, dia just mintak RM5 je, tapi saya sedekahkan la yang lebih dari tu.

inilah sedikit perkembangan terbaru yang dapat saya kongsikan dengan sahabat2 sepanjang percutian saya yang baru bermula ini:)

sehingga jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment